FAQ Polityki zwrotów.
Rozszerzyliśmy naszą normalną politykę zwrotów na okres świąteczny. Wszelkie prezenty zakupione między 1 listopada a 31 grudnia 2024 roku można zwrócić do 31 stycznia 2025 roku.
Obowiązują wszystkie pozostałe warunki. Nie ma to wpływu na prawa ustawowe.
Nasza polityka zwrotów jest prosta! Masz 30 dni od daty otrzymania przedmiotu na rozpoczęcie zwrotu. Akceptujemy zwroty wszystkich zamówień, pod warunkiem, że są w nienaruszonym stanie. Oznacza to, że są nieotwarte, nieużywane i wszelkie plomby są nienaruszone.
Jeśli otrzymasz uszkodzony, wadliwy lub nieprawidłowy przedmiot, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta za pośrednictwem Mojego konta , który rozwiąże problem indywidualnie dla Ciebie. Upewnij się, że dysponujesz dowodem fotograficznym lub wideo, abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoje roszczenie.
Pamiętaj, że nie oferujemy wymian. Będziesz musiał złożyć nowe zamówienie i zwrócić oryginał, aby uzyskać zwrot pieniędzy.
Nasze zasady zwrotu dotyczące wadliwych towarów chronią Twoje ustawowe prawa.
Aby sprawdzić opłaty za zwrot, należy wypełnić formularz zwrotu za pomocą tutajKliknij tutaj, aby rozpocząć proces zwrotu.
Kliknij tutaj , aby rozpocząć proces zwrotu.
Zwrot środków powinien wrócić na Twoje konto w ciągu 5 dni roboczych, a my wyślemy Ci e-mail z informacją, że zwrot jest w drodze!
Jeśli nie otrzymasz zwrotu pieniędzy i minęło 10 dni roboczych od otrzymania naszego e-maila, należy skontaktować się z naszym z naszym Działem Obsługi Klienta za pośrednictwemswojego konta.